kan man bränna på DVD-R?

nu ska jag snart iväg till jobbet, har suttit och knåpat ihop en skiva så vi kan byta ut den gamla på jobbet.
dock så tröttnar man ju på musiken efter en veckas arbete, den går om och om och om igen!
men nu får vi lite nytt och fräscht!

ska ladda upp iphonen med musiken också så jag har något att lyssna på när jag åker till jobbet också!
perfekt väder för att cykla till jobbet, jag har verkligen fått smak på att cykla till jobbet.
sparar bensin och får motion, kan det blir bättre? :-)
går rätt fort också, 35 - 40 min beroende på vädrets krafter (blåsten).


idag är det vindstilla och varmt så träningskläderna är på och snart hoppar jag på cykeln mot jobbet!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: A

Skönt o cykla, tjäna pengar på att träna =) Hoppas det löste sig med skivan och att du han bränna den utan för mycket stress!



Ps. Va fiiiiiiiin du är på bilden <3

2010-05-17 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0