Mer degdagar åt folket!!

förlåt alla bloggläsare (hur många är ni?) att jag inte bloggat på länge.
har sovit (skrev ju att jag sov dåligt).
nejdå, jag har inte sovit i flera dagar.

jag vet inte riktigt vad jag gjort, ni vet när man har sådär fullt upp fast man inte riktigt minns vad det var som var så "fullt upp".
Almanackan är fylld fram till juni, med både jobb och nöjen.
Bröllop hit och dit, luncher, skola, jobb, ridning, träning, vänner, fest.
ja, ni vet allt sånt där både kul och tråkigt!
Ibland får jag panik och bara skriker "STOPP" jag måste ta en paus, andas och vila lite.
Men efter en dagsvila så är jag back on track.
Efter min fartfyllda helg som var toppen så skrek jag "STOPP" i söndags.
Jag tog en paus, låg på en filt med A i stadsparken och åt glass, degade i soffan -gjorde inte ett skit.

Igår när jag vaknade tänkte jag "Wow, livet!" nu har jag kraft, energi och ork!
Tänk att en degisdag kunde ge mig sån känsla! Mer degdagar åt folket!!

så nu mina kära bloggläsare, vem du nu är, vilka ni är, hur många ni än är -nu har jag kraft!
I'm back in business!



Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Här är iaf 1 =D och vilken fin hall du gör glädjeskuttet i efter vinst i PS3

2010-05-04 @ 18:10:34
Postat av: froidan

Ja, det var verkligen kul :) Men bakfyllan hade jag velat stå över haha!

2010-05-05 @ 08:23:29
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0