Möhippa & Bröllop!

igår började dagen med att stiga upp kl 7:30 för att våldgästa Micaela som var bruden för dagen, vi klampade in med "boten Anna" på högsta volym i hennes lägenhet.
Gav henne en plunta med Mintu och en liten flaska vin.
Micaela brister ut "Så här vill jag bli väckt varje Lördag!"
haha, hon är ju så söt!


dagen bestod av mycket aktivteter och började med en god frukost på java.
sen relaxen men då åkte jag hemåt för att göra mig iordning.
varför?
jo för min kusin skulle gifta sig och de ville vi se.
Det var så vackert, hur ska jag kunna gifta mig när man gråter på andras bröllop
?
Skulle ju gråta ihjäl mig på mitt egna!



Efter bröllopet så slöt jag upp med möhippan igen.
Då var det sumobrottning på schemat i stadsparken, värmen var ju olidligt skön så några cider åkte ner och man blev såsigare och dimmigare fortare med 25 grader varmt!
Sen fick Mickis sälja Majblommor och stötte på en jätte söt tant som sedan visade sig vara en bitterkärring.
Men hon var söt som köpte majblommor!




Efter några matcher så var det hem & göra sig iordning för att sedan äta på Efesos.
Där åt vi gott, drack gott & hade "symbol" stund - vi alla gav mickis varsin symbol som vi tyckte symboliserade henne.

Senare begav vi oss till Hannah för mer vin och musik.
Efter ett tag så begav vi oss till Strömpis som var väldigt tomt inuti men väldigt fullt ute på baksidan!
Xider Mango och Strawberry åkte ner i halsstrupen utan problem.
Helt klart nya favoriter!


Runt halv två var det dags och åka hem.
Åka hem och däcka i sängen.

Nu kurrar magen och det är dags att äta och sen cykla iväg till Marieberg för att jobba!

Ännu en fantastisk helg har passerat & kommer vara ett gott minne!
& nästa helg är det dags för ett till minne - Gustav & Micaela gifter sig.

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0