Tips för att få långt & fylligt hår mottages!

nu ska jag snart bege mig till jobbet.
idag struntade jag i att plugga, jag vill inte riskera att röra ihop det innan imorgon.
för sådan är jag, är jag inställd på massor av saker och sen slummar igenom det en sista gång - då rör jag bara ihop det.

ska åka tidigare till jobbet och "shoppa" om man kan kalla det så.
jag ska bara köpa nödvändiga saker, smink och sånt.
anser inte det som shopping, det är bara jobbig shopping :-P

bestämde mig för att ha utsläppt hår idag, det var längessen.
brukar ha uppsatt på sidan, uppsatt i hästsvans eller fläta jämt så idag fick det bli utsläppt!

Jag skulle vilja ha långt & fyllgt hår (som alltid är man inte aldrig nöjd).
Har ni några hårvårds tips? Förutom B-vitamin! :-P

 

Nu ->  off to Berget av Marie (Marieberg).

 

Ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0