22 maj

efter ett par glas vin & ett samtal med en person så sa jag i dimman såhär:
"Perfekt är inget ord, perfekt är en illusion du skapar själv"

Såhär i efterhand har jag insett att det var fanimig bra sagt av mig.

Min illusion av ett perfekt bröllop ser ut precis som nedanstående bilder.
Micaela & Gustav är nu fru & herr Lundin & jag är glad att vi fick dela vigseln med dem & se deras liv bli ett gemensamt.
Det var verkligen ett vackert bröllop med ett vackert par!

 














Jag får en tår i ögat & mina smilband dras upp till öronen när jag tänker på denna vackra vigsel!

Grattis Micaela & Gustav igen, jag är så glad för eran skull & önskar er all lycka i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0