hejdå!

i sju år har du funnits med mig.
i sju år har alla kommenterat dig och mig tillsammans.
du har alltid varit en del av mig, även om du bara var en tonårsrebell så har du alltid varit en del av mig.
alla andra har blivit borttagna under tiden och i mitt liv, men du har alltid funnits kvar och varit på något sätt väldigt speciell för mig.

men nu tar jag steget, steget att lämna dig.
du kommer alltid vara en del av mitt minne och jag kommer sakna att rulla min tunga med dig.
men det är dags, det är dags att växa upp och lämna det sista lilla som finns kvar av tonåren.
delen av mig, av Sarah får nu försvinna.
jag kommer sakna det, men det är dags nu..

farväl!


tandläkaren kommer ju bli glad iallafall..
usch vad detta inte känns jag.
men det är bara att vänja sig!

Kommentarer
Postat av: Zara

Sv; haha ja när du hjälpt mig med cv´t ja. hehe ville ju flytta hem till Kumla igen. Blev inget med det. Det är fan svårt att söka från annan ort. Men det blev bra, cv´t :)



Hur trivs du på ditt nya jobb ?

2010-10-15 @ 05:46:09
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0