jag bara hatar

lördagen bestod av fina gamla vänner som kom hit från alla olika håll och kanter.
det blev vin och senare strömpis.
var en riktigt bra kväll! :)
tack alla ur söta vänner för en sådan klockren och rolig kväll.
nästa helg blir det maskerad & hejdå fest, jag ska vara.. badammamm, en gravid nunna, haha!
lovar att lägga upp bilder!

anyway..
läste i na idag, att 23-årige våldtäktsmannen känner sig lättad efter att erkänna eurostop våldtäkten.
ursäkta mig nu men jag kan FAN inte sympatisera för hans skull.
Jag skiter fullständigt i om han känner sig lättad, åt helvete med det.
han ska fan inte känna sig lättad snarare tvärtom!
blev så irriterad när jag läste det...
skriv inte sånt na.se - vi eller jag hatar honom, djupt in i mitt hjärta och själ.
jag kan inte på något vis, vad han än lider av för sjukdom eller psykisk störning känna en enda känsla, en enda känsla av sympati eller empati mot honom. aldrig någonsin i hela mitt långa liv.
och inte för någon annan våldtäktsman eller mördare etc. heller.

jag kan inte förstå eller heller försöka förstå - jag bara hatar!


nu ska jag återgå till "the good wife" på tvn!



tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Zara

Sv; Vad kul att du trivs! Låter som en nice jobb, eget kontor och grejer ? Jag trivs jag också, fast har ju bara hunnit varit på 1 ställe utav 25 så :P Men detta jag varit på nu i två dagar är ett hunddagis, det var jätte kul. En ny erfarenhet är det också eftersom det är ju våra brukar som ska arbeta och vi personal ska bara vara stöd åt dom, så man måste lära sig att vara i bakrunden.. Svårt för mig eftersom jag älskar att plocka hehe

2010-10-19 @ 22:38:43
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0