jävla feta äckliga gris!

pust!
våldtäktsmannen är tagen.
fan vad skönt.

men sega poliser, han har hållt på 5år men på senaste tiden mer grovt.
Polisen anhåller honom i hans frånvaro, och hur kan man anhålla en person i hans frånvaro på 2 dagar?
har de inte då misstänkt honom tidigare!?
Varför har de inte topsat honom? För de hade ju hans dna..
svar: mer bevis krävdes.
Dna? räcker inte det. jag förstår ingenting.

jag förstår absolut inte polisens arbete.
kan någon förklara för mig, varför det har tagit så otroligt lång tid och hur de kunde upptäcka honom på 2 dagar när det gått 5 år.

stackars människa. vad gick fel? vilken jävla tragisk äcklig idiot som må brinna i helvetet.
jävla psykfall, jag önskar att någon person kan förstöra hans liv så fruktansvärt hårt som han förstört dessa flickor och kvinnors liv.

MEN.. bara för att han är anhållen betyder inte det att vi kan springa fritt på gatorna, var på eran vakt med överfallsalarm och mobiltelefon och allt för att skydda er.
Det finns nog fler våldtäktsmän en 1 i örebro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0