tänk om..

man kunde lyssna..
tänk om en köpare kunde lyssna på en säljare.
bara ge säljaren 4-8 minuter så kanske de skulle få en jätte bra lösning.

varje gång det ringer en säljare hem till mig så lyssnar jag först tills säljaren pratat till punkt.
den personen kan ju ha något som är riktigt bra, sänka min kostnader etc.
om den inte har det tackar jag nej.
blir personen ifråga jobbig och tjatig, ja då kommer jag avhysa säljaren.
men att ge en säljare lite lite tid, det kan väl inte vara så svårt?

idag var vi i Karlstad hos Koneo där.
Och jag blev så kär i Karlstad, människorna, stället, staden - allt!
Vill nog flytta dit!
Alla var så trevliga, alla..! Idag iallafall, vet inte hur de är annars.

Jag fick besök på kvällskvisten, Lotten kom hit och ville spela super mario 3.
4 timmar satt vi, sen tog batterina slut i dosan.
Tur var väl det annars hade vi suttit hela natten!

Jag & Lotta hos Ronjis!



Nu börjar ögonlocken sacka ihop och jag kom precis på att jag inte hämtat min dräkt inför maskeraden.
stress och panik! får fixa det imorgon, mycket ska fixas! hujedamig.


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0