ingenting är omöjligt!

om ni läste inlägget nedan så såg ni vad jag skrivit till ett arbete som jag var på intervju hos i våras och som jag skulle höra av mig till.
I det mailet stod jag på mig och sa det jag ville säga i våras men inte våga.
Det var modigt och jag kände mig stark när jag skicka iväg det.
Jag var så nervös inför svaret men det var en sådan lättnad att få svaret.

Han skrev i slutet på mailet.
"Vi har dig i tankarna sarah, både jag och L tyckte att du gav oss ett mycket positivt intryck.
Vi håller kontakten Sarah, tack och bra att du hörde av dig"


Så ni ser, yttligare ett bevis på att det är inte så farligt att säga vad man tycker och hålla sin ryggrad rak! :)

Go girls and boys, try to shout out loud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0