morgonstund har guld i mun!

Nu har jag precis duschat av mig lite svett från en powerwalk imorse.
Det är skönt att kliva upp ur sängen och på med mjukisbrallan och ut och gå.
Rensa tankar, lugna ner sig, starta dagen med en nypa frisk luft!
Wunderful! :)

Kom på mig själv när jag stod och sminkade mig idag.
För en tid sen så sa jag: Att köpa dyrt smink såsom Make up store etc. är inget jag tänker göra.
Det är så dyrt & onödigt när det ändå tar slut snart.

Så kom jag på mig själv idag, jag använder M.U.S mascara, eyebrown, foundation, rouge och penslar och hela kittet.
Vad hände? haha!
Men jag är otroligt nöjd med deras produkter, de är dryga och extremt bra, sitter som berg också!
Så det är allt värt pengarna.



Nu är det dags att göra sig redo inför lite arbete!

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0