nöjd fast ändå fundersam

jisses, jag tycker jag jobbar & jobbar & jobbar & emellan det söker jag jobb.
men ändå tycker jag att inget händer i plånboken.

torrt är det med arbeten och söka.
jag är arbetsökande, igen..
31 oktober slutar jag, inte frivilligt.
men jag och tre tjejer till får gå då de stänger butiken på krämaren.
trist.
hade väl ändå inte tänkt och stanna där resten av livet, men jag hade tänkt och stanna där tills något bättre dök upp.
inget bättre har dykit upp ännu, men jag ger inte upp!

är det någon som har några källor?
någon som vet arbetsplatser man kan vända sig till och söka?

jag kollar överallt på alla hemsidor.
det är ganska tomt, eller nej inte tomt.
mycket läkare, lärare och elingenjörer som behövs.
jag har inte kompentens, inte än.

steg 2 blir att gå ut på gatan gå till de företag som verkar intressant.
2 stycken företag som jag spontan ansökt till ska jag få träffa, kul!

ttyl!

Kommentarer
Postat av: Zara

Du får säkert jobb snart igen! Vafan du är ju duktig :)

2010-09-07 @ 08:00:22
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv; nej det är tråkigt, jag har ju varken tid eller liv till det känns det som haha! DUUU, det är ett måste ;)

2010-09-07 @ 21:55:57
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0