otur i spel?

igår efter vi hade varit och firat A-C så drog vi en runda biljard.
Förra gången vi körde nailade jag både biljarden och lufthockeyn.
Vi brukar alltid spela en match lufthockey innan vi går.
Men igår då förlora jag stort.
Förlora lufthockey matchen med 4 poäng och alla rundor biljard.

helt sjukt! inte en enda vinst. tur jag inte köpte triss igår!

 

Dagen ser bra ut idag, först tvättning som snart är klart och två jobb är sökta.
Sen hoppas jag att emp kommer hit, sen blir det träning senare om benet vill fungera och ikväll mys med tjejerna!

 

tiki!


Kommentarer
Postat av: Emma Lee

heej!

Ja jag känner att man måste även ge det tid, man kan inte stressa och bestäma vad man vill syssla med hela livet.



Om allt går som jag vill så åker ja till sälen i noivember och jobbar, kommer hem i april åker till rhodos i början av maj kommer hem i augusti då ska jag plugga upp min matte b & c på ett år, stressmaniac!! sen ska jag söka för att läsa mäklare.



så det är så det ser ut

2010-09-15 @ 10:55:52
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0