det var ett jävla tjat

jag har ljugit, igen.
som vanligt.
en stor fet snigel på ögat kommer jag få snart.

jag trodde det var en söt påskkärring som plinga på dörren, nej det var radiotjänst, en gubbe Lindberg.
jag ljög gubbstackarn, rakt upp i ansiktet. ljög till och med om mitt namn.
jag hatar att ljuga och jag är jävligt dålig på det också.
skakade som ett torrt asplöv hela jag och när han ska gå säger han "nu kan du slappna av för nu går jag"

jag ska kanske ta & slänga ut tv:n så mycket kollar jag inte att jag vill betala 500:- (?) för den i avgift.
ge mig reklam istället, I can handle it!


jävla radiotjänst att få mig att ljuga såhär på blanka dagen.
förlåt men jag vill inte betala för något jag inte anser är viktigt.




jag har suttit och stekt på balkongen sen kl 14 och under tiden på balkongen har jag hunnit med en jäkligt värdelös ljudbok (inget öga ser, 0 stjärnor av 5).
efter ljudboken så köpte jag pensionfond så det som dras från lönen spars på rätt sätt tydligen (jag ska dö rik!)
sen betalade jag räkningarna och kliade mig i huvudet för det var väldigt lite räkningar denna månad.
gick till och med och letade efter räkningar men hittade inga, jag kanske skulle låtit gubbstackarn skicka mig en räkning.


Glad påsk på er,

Kommentarer
Postat av: Vansterwiki

Be inte om ursäkt. Jag har ljugit lika länge som du levt, nästan. Jag har lärt upp min fru att ljuga lika bra som jag. Efter 2 år i Sverige, ja hon är import, med Så sa det låta på full volym nekade hon innehav och tanten som ringde tackade för sig. I mina ögon är du en hjälte, en pionjär. Droppen urholkar stenen. I Holland försvann licensen när stödet för den försvann. Du är en av de viktiga dropparna.

2011-04-22 @ 09:33:53
Postat av: Anonym

sv; haha nej du har inte missat något, en killkompis och jag som skämtar lite om giftemål bara :) Måste ses snart tycker jag kram <3

2011-04-26 @ 09:12:43
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ledig måndag, jobbar kväll tis, slutar 16 onsdag torsdag & ledig fre :) Hur det det ut för dig ? <3

2011-04-26 @ 13:20:28
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det skulle vi kunna göra, kollar buss/tåg så jag är inne till 17 strax efter då? <3

2011-04-27 @ 17:20:55
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0