Gamla ska dö, unga kan dö.

igår var det en tung dag.
vi var tvugna att ta farväl till dig, vi som aldrig trodde att denna dag skulle komma.
vi var många som var där och sa hejdå.
jag önskade hela tiden att du skulle komma in genom dörren och ropa "PRANKED".
men du kom aldrig in genom dörren.

jag önskar att jag kunde få svar, svar på varför.
svar på vad du menade av det du sa sista gången vi sågs.
jag vill få svar. men jag kommer inte få de svaren.

vi delade allt i flera år, det var krokiga vägar men vi hittade alltid tillbaka.
jämt när vi sågs brukade vi skratta åt att vi var så knäppa, att vi bara krångla till allt och att vi aldrig förstod något.
jag skulle kunna skriva så många roliga minnen som vi har, skriva så mycket tokigheter vi gjort.
men jag väljer att behålla dem hos mig, tills vi ses igen & då tar jag med mig popcorn & farmors hallonsaft, det lovar jag!

jag kommer föralltid ha dig i mitt hjärta.
jag kommer föralltid att sakna dig.

Vila i frid kära Richard.
Vi ses i Nagijalia.


Kommentarer
Postat av: wictoria

Tårögd tjej här.. Har faktiskt tänkt mycket på dig och hur du & alla som stod R nära den senaste tiden mår nu.. Så sjukt sorgligt allting.. Sånt här ska inte hända..



Massa kramar <3

2011-04-16 @ 14:00:11
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: nadine

oerhørt fint skrivet! <3

2011-04-17 @ 12:55:58
URL: http://nadineaskerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0