vinter vs sommar

jag skulle ju kunna blogga om hur fint vädret är, hur mycket jag längtar efter sommaren.
men det känns lite random.
så för att bryta trenden om våren så tänker jag säga att fan vad jag saknar snön.
haha!
jag vill ut i backen, jag vill åka skidor.
jag måste ta mig uppåt och få åka en sista gång för denna säsong.
min skidor skriker på mig, det sprätter i benen och jag vill ut och vicka på rumpan som Lotta på bråkmakargatan.

samtidigt som jag säger att jag saknar vintern så längtar jag efter sommaren.

årets grej som jag har börjat med är att jag ska bli mästare på golf.
Det ni?
det trodde ni nog inte om mig, jag och golf - hur ska detta sluta. lite pensionärsvarning på det hela, men golf är nog kul och motionerande om inte annat.

kommer nog bli ett eller flera glåpord ur munnen på mig, men min kära chef ska få lära mig allt.
han ska bli min egna karate kid lärare som ska göra mig till ett riktigt golfproffs.

eller så slutar det hela med att golf klubborna åker ner i sjön och jag aldrig någonsin mer kommer röra en golfklubba.

vem vet hur detta kan sluta.
golfkvinna eller inte, det kan bara tiden utvisa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0