funderingar och fotografer

jag är lycklig samtidigt som jag är rädd.
fan vad livet kan vara kort för vissa, långt för andra.
de som har haft ett långt liv, måste de behöva vänta in döden?
kan det inte bara ske smärtfritt?

jag är lycklig, julen väntar runt hörnet och mysiga kvällar med vänner och familj stundar.
jag är ledsen för dem som inte får ha familj runt omkring sig.
jag tänker mycket på dem under juletider och hoppas att de går bra ändå.

jag är så rädd för att mista folk kring mig.
fan vad folk trillar av pinnen hela tiden.
vissa väljer det vissa väljer det inte.
hur som, stanna kvar nu. sluta. försvinn inte. kämpa!

alla mina tankar till dig B, stanna kvar ett tag till!

fotograf Varro, grymma bilder tar han! Checka in fler på hans hemsida - www.itsvarro.com
vill även tilläga att det finns en till fotograf som tar grymma bilder ni kan checka in - anders bergström
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0