dag 1 - om mig

evelina sarah caroliné, fullständigt namn.
sen finns det väl olika smeknamn som hör till & de namnen får mina vänner välja själv men det smeknamnet som går i de flesta munnar är väl /slash/ det var Sandra som uppfann det smeknamnet & det har sedan arvikafestivalen 06 hängt i.

om mig ska detta inlägg handla om.
vart ska vi börja & hur djupt ska vi dra det?

jag är född & uppvuxen ute på vischan i kumla, jag älskade att bo på landet som liten, hatade det som tonåring och saknar att inte bo där nu.
jag har alltid älskat djur med päls på, utan päls är snuskigt.
allt ifrån små dansmöss till stora hästar.

jag växte upp i kumla tillsammans med en tjej (J) som jag satt fast med, vi var tillsammans dag & natt & inget kunde dra oss isär trodde vi.
Även om jag bodde på landet & hade en väldigt bra vän så blev det en omtumlande tonårsperiod, jag var rebell & ville testa alla gränser som gick.
jag umgicks till en början i helt fel umgängeskrets men hittade en del diamanter i den kretsen som jag idag kan sakna så det gör ont.

jag har alltid älskat fest & galna saker, allt ifrån tjuvbada mitt i natten i kumlasjön till att åka på festival.

efter jag gått några år på gymnasiet så tog jag mitt pick & pack & flyttade till örebro.
jag älskar örebro & trivs bra här.
jag har kontakt med en del vänner i kumla, några av de nämda diamanterna.
men jag har hittat massor med guldklimpar här i örebro också, både nyinflyttade från barndomsstaden till gamla skolkompisar till nya helt färska gulliga personer.

jag är en kluven person som funderar mycket på framtiden och är orolig över framtiden, kan ha ångest över saker som en vanlig människa inte ska tänka på.
jag är rädd för att dö och det är bara för jag älskar livet.
jag är rädd att mista personer och det är för jag mist för många.
jag älskar torr humor men har ändå svårt att skratta.
jag är en utåtriktad person som tycker om att hjälpa andra & ge andra positiv energi.

slutligen, idagsläget arbetar jag som säljare & trivs med mitt yrke & mina härliga kollegor, jag har en underbar sambo & bor fortfarande i Örebro i en 3:a på väster.
jag hänger på strömpis på lördagar & tycker om att resa utomlands, jag vill alltid vara med mina vänner & jag älskar att träna.

dag 1 - om mig








Kommentarer
Postat av: anna

skriv en booook älsk!

2011-02-06 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0