Dag 7 - den här veckan

måndag: jobbade 8-17, åkte och tränade ki-box pass med Sandra K, kom hem & åt köttfärsås & spagetti, kollade några avsnitt Little Britain, somnade.

tisdag: jobbade 8-17, åkte direkt till friskis & tränade aerobics & gymmade, åkte hem & åt mat, pratade i telefon med anna,, kollade due date med anders, somnade.

onsdag: jobbade 8-19:30, köpte pasta på rosadelis, åkte hem & njöt av maten & ringde Elin, pratade i evigehter med henne i telefon, surfade lite, kollade ett avsnitt little britain, somnade.

torsdag: jobbade 8-18:30, träffade en jättekonstig kund, såg en man handla kondomer för första gången. åkte till pitchers & käkade en john daily med A som tog en öl, kollade modern family med A och myste ihjäl oss, avslutades med little britain, somnade.

fredag: var i stockholm med Martin & Micha på printmässan, gled runt där & åt massor med godis. Sen åkte jag hem & möttes av en lägenhet som doftade mat & det var tända ljus & min karl hade dukat upp med god mat & vin - han är för go! sen fick jag reda på att det var bowling som gällde på kvällen så jag & min karl drack vårat vin & lyssnade på musik. Sen gick vi vidare till Emil där vi möttes av lite folk. sen gick vi vidare till Strike & bowlade & jag är sämst på bowling & förlorade. haha.
sen gick vi ut på Ritz & shejka våra lurviga, gick vidare till Burger King & åt dubbla menyer & sen tog vi taxi för efterfest hos Emil, vi betalade taxin  med en trasig 100-lapp & kom hem klockan fem på morgonen blåslagen & frusen! men kul var det!

lördag: vaknade kl 9:00 av att jag mådde skit, sovit 4 timmar. duschade klädde på mig & gick upp på stan.
shoppade lite & lunchade med A på jensen. åkte hem och sov 1h, fräschade till mig och begav mig till Sarah för att dricka vin med tjejerna & skratta tills magen vek sig.
Runt 23:50 började min ögonlock trilla samman och ljudnivån blev för hög. Åkte hem & kollade på Solsidan & slocknade i sängen.

söndag: Vaknar & drar mig tillsammans med A i sängen. gör oss iordning och beger oss till Marieberg för att shoppa skor. Hittar snygga sneakers till vårkanten (björnborg).
A åkte till sina päron & jag åkte till Micaela, käkade kladdkaka och drack kaffe & kollade på fula bilder från förr.
Gick till ekershallen & köpte färdigmat (paj) sen hem & kolla solsidan igen & käka, duscha, sova!

Idag är det måndag & alla hjärtans dag, ikväll blir det restaurang & mys & allt som hör till denna dag!




Micaela till taxichauffören "du kanske kan tjepa ihop den här 100-lappen själv!"




Lördagens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0