sura gubbar & söta vänner

vad fan är det för fel på människor?
det är så onödigt att vara otrevlig.
var förbi bolaget förut för att inhandla svagdricka till kvällen & framför mig i kön står en äldre man.
när det är hans tur att betala fungerar inte kortet, eller det fungerar men han sätter i det åt fel håll gång på gång på gång.

kassörskan försöker hjälpa och förklara medan gubben motvilligt tar emot hjälpen och vrider sitt kort åt andra hållet igen som är fel.
tillslut så typ skriker gubben "men vafan, då får ni väl ta mina kontanter då"
damen svarar "nej, men det går om du tar chippet uppåå...."
"tyst med dig, det funkar ju ändå inte"
och sen slänger han fram kontanter och går och ska packa i.
"du kan ta dom där jävla små mynten"

jag tycker så synd om såna människor som känner att de måste vara otrevliga och bara tro att andra gör fel.
det är så onödigt, stackars damen i kassan kanske hade haft en bra dag sen kommer den där gubben och bara förstör!

jag är inte heller trevlig varje dag men jag försöker åtminstonde!

ikväll kommer jag iallafall inte behöva försöka för ikväll kommer ett leende på mina läppar finnas hela tiden då jag får träffa fina vänner!





dessa tjejer + ett helt gäng till med brudar, josse, jonna, sandra, karro mfl mfl.. tonight's gonna be a good night! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0