tandhelvete

jag lovar att det är min jävla tand som ger mig feber.
jag lovar att det är min jävla tand som ger mig nackspärr.
jag lovar att det är min jävla tand som ger mig huvudvärk.


jävla visdomstand, den bara värker och gör ont.
varför liksom?
varför ska en visdomstand komma senare än alla andra tänder och bara göra ont?
så onödigt.
vad tänkte han som ni talar om när han uppfann människan?
"vi sätter in 28 tänder, 14 i övre käke och 14 under. meeeeen, vi tar 4 st extra som kan komma lite senare."

WHY MAN WHY????


Kommentarer
Postat av: wictoria

No fun!

Min v-tand kikar bara fram lite, haha.. Undrar när den kommer ploppa upp, ser inte fram emot det.. :(

2011-02-26 @ 12:59:28
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0