kumla

ikväll ska jag inta hemmatrakterna.
alx ska firas o det ska skålas o lekas.
vi ska senare in på "kumlas enda inneställe" Zäta/G-spot/hotellet/klubben.
det ska bli kul, jag ser på den heliga sidan facebook att många ska dit.
jag längtar efter att få träffa gamla vänner o bekanta.
se hur de ser ut o hör hur de har det.

för 3 år sen bodde vi där, jag & ems var ute på kumlas hetaste (just då) krog jämt.
natten var lång o det var förfest, krog, efterfest - fredag o lördag.
det var då. är det samma sak nu?

 

Kommentarer
Postat av: chacharlie

TACK du fina! :)



Vad kul! Vet ej om jag ska dit ikväll, men hamnar jag där vore det kul & se dig :) Det var för längesen ju! Kramis!

2011-01-07 @ 16:10:21
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0