the fabulous and the unfabulous life.

varje gång jag kollar på sex and the city så lever jag mig verkligen in, jag skrattar, gråter, får rysningar och blir glad så fort någon av rollerna får de känslorna.
jag älskar verkligen den serien och filmerna, det är som en drog.
jag har kollat igenom boxen flera gånger och en del säsonger är favoriter, så fort det går på tv kan jag inte byta kanal fast jag sett det avsnittet minst 25 gånger.

undra hur många gånger jag drömt att jag vill vara där, med dem.
hur många tjejer har inte drömt det?


alltid spännande äventyr.
ett dröm jobb.
massor av fina kläder.
livskärlek som alltid finns där med kärlek och passion även om han är lite krånglig.
vänner som alltid ställer upp i vått och torrt, som man alltid kan räkna med och som man träffar ofta (ta inte illa upp vänner, jag älskar er!)
frukost med vänner.
en walk in closet.


allt är bara serie/film, vakna upp tänker ni.
men nejdu, jag ska fan kämpa för att få allt det där.
mitt liv ska bli sex and the city.
några saker är redan uppfyllda men nu ska jag arbeta mot de andra!
jag börjar med walk in closeten ;-)
så ska jag skriva ner allting som händer och göra en bok och en film. eller ja, det kanske var dramatiskt. men jag ska iallafall skriva ner allting så jag kan läsa om mitt satc liv i framtiden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0