dödsynder

jag har såna jävla begär.
fan det rycker i hela kroppen.
jag vill bara ha och ha och ha.

hur var det nu med de sju dödsynderna?
Girighet, avund och vällust är tre av dessa sju dödsynder.
jag kommer inte komma till himlen om det finns någon.

- jag är så sjukt girig just nu, jag vill vara rik! & tyst på er som säger att man inte blir lycklig av massvis med pengar, jag tror inte heller man blir det i längden men kanske för stunden!
- jag avundas dessa läckra smala snygg kvinnor som har lagom längd och kan bära high heels (fast jag är faktiskt nöjd med min längd ibland).
- och jag har vällust (läs begär) efter en ny garderob.

imorgon ska jag banne mig gå lös på make up store och bianco footwear och alla klädbutiker. punkt slut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0