FORE!!

måndag, ny vecka, nya möjligheter.
jag känner mig otroligt peppad på livet just nu.
fick en riktigt bra feedback idag på lunchen som gav mig en skjuts framåt.

det känns som jag är inne på rätt spår, det känns som att jag kan ta mig dit jag vill.
just nu känns det som att ingenting är omöjligt.

men visst kan det vända lika fort igen.
ni kanske känner igen er i saker som händer som gör att vi sprudlar av energi och verkligen ser att vi har ett mål i sikte som börjar närma sig, men som sedan kan som en pannkaka vända sig lika fort igen och kännas omöjlig.

jag har ett tips till er som känner igen er i beskrivningen, när ni känner er (så som jag gör nu) sprudlande, ni har fått bra feedback, ni ser ert mål och att ni kommer kunna ta er dit, vad det en gäller, jobb, viktnedgång, träning, privatliv, resor, spara pengar, vad det än är.
Passa på att skriv ner allt när du har den här härliga positiva inställningen till målet, framgången.
Skriv ned - vad det är för mål. hur du ska ta dig dit. varför du vill nå det målet, hur du ska göra, en tidsplan och skriv även ned vad det var som fick dig att bli så motiverad som du blev idag.

för då när du sen känner att vinden vänt och blåser motvind istället för medvind då läser du det du skrev.
varför, vad och hur och även den feedbacken du fick då får du upp motivationen igen!

jag känner att jag måste skriva nu för att nå mitt mål, för att rensa ur och göra upp en plan.
jag har ett stort mål som ligger långt framför mig som kommer ta en god tid på sig att nå till, men jag kommer ge det tid och därför behöver jag skriva ner för att kunna se tillbaka när jag känner att målet är för långt borta.

LET'S GO - PEPP PEPP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0