och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så du alltid ser trött ut



Hur mår han nu?

– Efter förhållandena är det väl okej. Han har det bättre nu när han kan titta på tv och läsa tidningar

alltså seriöst NA.
varför ta med denna fråga.
Who the fuck cares?

jag har sagt det förr och jag säger det igen.
jag vill inte veta fall en jävla våldtäktsman mår bra eller okej!
jag tror inte offrena med familj vill läsa det heller.

det man vill höra är att han lider, att han mår dåligt, har svår ångest och är sjukt depprimerad.
jag skulle aldrig önska att någon mår dåligt, men när någon har skadat så många andra så vill jag fan inte höra att den personen mår bra!
jag kan absolut inte på något sätt känna sympati med en människa som har förstört andras liv.

han mår säkert dåligt och det hoppas jag, men jag vill iallafall inte höra att han mår bra. punkt slut!


Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan

Kommentarer
Postat av: A

Håller helt och fullt med! Helt stört att vinkla det som om det är honom det är synd om! Fy fan! Hoppas de tar tv och tidningar ifrån honom!



<3

2011-06-09 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0