storytelling

snacka om olika helt olika genre på böcker jag beställt.
måste ju ha sommarläsning på balkongen.
strandläsning blir ju aldrig av för då är det ju frisbee, badminton och bollar i vattnet som gäller.

har några böcker som står i bokhyllan och väntar på att bli lästa, hundraåringen var förra sommarens läsning, men så kom det andra böcker ivägen.
men den som väntar på något gott..
jag kan ju fan inte hålla mig när jag går in på adlibris, finns så mycket kul att läsa och som jag vill läsa.
nu fick det bli dessa två:

  

3,096 days finns bara på engelska, men jag ångrar att jag inte tog Carrie Diaries på engelska också.
det är mycket bättre och läsa på engelska när författaren är engelsktalande, för svenska översättningar blir aldrig bra.

kanske ska maraton läsa hundraåring och alla andra böcker inom loppet av 3 dagar som är leveranstiden.

tror ni jag hinner? hm. kan man få tjänsteledigt samt uppåttjack och vän - sambofritt i 3 dagar så kanske kanske man skulle klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0