drömjobbet

är det normalt att drömma om sitt jobb?

jag har flera gånger senaste månaderna vaknat av att jag drömmer om mitt jobb eller drömt om jobbet på olika vis.
inatt drömde jag att vi la mattan i nya kontoret, för några veckor sen drömde jag om ett kundbesök jag var på.

jag börjar fundera på fall det är nyttigt att jobba 8-17 och sen när man sover så drömmer man om jobbet.
jag trivs oerhört bra och är så glad att jag har ett sånt roligt arbete så det är ju inga negativa stressrelaterade drömmar.

men jag funderar fortfarande på, är det nyttigt att ta med sig jobbet in i drömmen?


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; den fastnar typ inte på bild har försökt att få några fina bilder på den men nej det ser helt enkelt dåligt ut haha & STÖKIGT :P du får komma och kolla någon dag :P

2011-03-17 @ 19:25:11
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: Pål

Fantastiskt, en illustration av dig på jobbet ;)

2011-03-22 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0