mens är kvinnans bästa vän!

Flickor, tjejer, kvinnor där ute!
De gånger ni kan skippa taxin och gå hem säkert är under den röda veckan i månaden!



läs hela artikeln här

Jävla PSYK!
Jaja, ja men då förstår vi Niklas Eliasson varför du inte fullborda våldtäkten, hon hade ju mens!
Helt förklarligt, helt förståligt.
Din sjuka jävel.. Du skulle inte ens försökt från början ditt as.

Det är så ofattbart hela det här, jag känner sorg med kvinnorna.
Jag hoppas att de får sin rättvisa igenom och det här tjocka äcklet åker in i fängelset och blir våldtagen i hål 2 resten av sitt liv.




Kommentarer
Postat av: Syster

ja fifan.. skrattar när jag läser fast att det är ngt hemskt.. du skriver precis vad många andra tänker tror jag, så ärligt o rakt på - fortsätt så :-b

2011-03-20 @ 09:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0