han jag är kär i är kär i någon annan

valborgsmässoafton var toppen bra hel knasig kväll.
startade hos Sandy, fortsatte hos Lundin, keep on rockin på Strömpis & slutade med att däcka i sängen 03:40!
dagen efter var väl inte så jävla tipptopp men det var det värt.

under kvällens gång hände det massor med saker,
träffade gamla vänner och grät en skvätt, skrattade även en del och drack en hel del rosé.
en tjej sa till mig på krogen "han jag är kär i är kär i någon annan, vad ska jag göra?"

ja, vad fan gör man då?
jag vet faktiskt inte.
då finns det nog inte mycket att göra åt saken man får helt enkelt fortsätta vara olyckligt kär i grabben tills han blir kär i dig igen liksom.
har ni något svar på det? vad skulle jag ge denna stackars tjej för råd?
jag hade fan ingenting jag kunde svara på den frågan..

jaja, nog om kärlek.

här har ni dagen o kvällen i bilder.


började med sushi i det extremt kalla vädret.


kollade på en otänd brasa.


drack rosé hos familj Lundin med syster & empa.


hamnade på golvet.



det hände något väldigt konstigt inne på Bergströms toalett


Mickey & jag hedrade Lottatapåminarm & skålade sista drinken 01:52!

skål på det hörni.
nu blir lugnt ett tag framöver =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha du, jag kan inte alls ses denna vecka måste titta på lägenhets ritningar efter jobbet på torsdag

och fredag är jag redan bortlovad :/

ska kolla upp hur det ser ut veckan efter

Kram <3

2011-05-02 @ 19:32:34
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0