sjukdomar som förstör

jag hade bokat en klipptid sen ringde söthanna och var sjuk så vi fick avboka.
så bokade vi om tid tills igår torsdag.
då blev jag sjuk och fick boka om.
uja, vad vi håller på och blir sjuka - skärpning sa konstapeln!

nu har vi bokat om iallafall och det är dags att klippa sig snart.
vad ska jag göra?
mitt hår växer tydligen som ogräs nu förtiden och jag orkar aldrig fixa till någon frisyr (förutom när jag går ut då) på morgonen utan det blir lite dust-it volym och hårspänne.

nu vill jag att det ska hända något.
färgning är på G, men frisyr. det kan ju inte bara hänga såhär.

Page? njae, törs inte det. tänk om jag ångrar mig.
Lugg? Njaee, mitt ansikte fixar inte det.
Uppklippt? blir ju som en potta på huvudet.
byta bena? håret faller ändå tillbaka..

Vad fan ska en person göra för frisyr som aldrig orkar fixa iordning den på morgonen?

what to do?


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag är sjukt sugen på att klippa av mig allt, det ska vara kort! Man går upp på morgonen och bara drar i lite vax och sen är det klart!



Men man ska våga också :s hehe

2011-05-15 @ 08:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0