varför just nu?

jag skrev ju att jag hade cravings efter mina vänner och vi hade bestämt oss för en afternoon tea i söndags (igår) och vad händer?!

jaha, då går jag och blir sjuk!
fan vad besviken jag blev! Sällan man får ihop alla och då när det väl går så blir jag sjuk!

Ibland börjar man ju fundera..! Varför bli sjuk just den dagen!

Och inte nog med det, idag hade jag en viktig presentation som jag hade förberett mig jätte mycket för och eftersom jag inte ätit på 36 timmar så har jag ingen energi och måste sjukskriva mig!

Alltså fan!
Jag tycker inte synd om mig själv att jag är sjuk men jag tycker väldigt synd om mig själv som missar mina vänner och denna viktiga måndag!

Jäkla skit! :-(


Kommentarer
Postat av: hannagabriella

Plutti, krya på dig!

2011-11-21 @ 10:48:15
URL: http://hannagabriella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0