which part of fuck off didn't you understand?

idag är det kanelbullens dag och jag är så glad.
nej, jag är inte glad - jag är största negativa neggot som går att hitta idag.

men nu försöker jag att fokusera på det roliga.
som att vi faktiskt åker på semester imorgon och det är så välbehövligt!

sen har jag märkt ännu mer de senaste dagarna att herregud vilka bra människor jag omges av.
vänner, kunder, arbetskamrater, BNI:are, familj och släkt!

jag är så glad över att jag fick börja arbeta på Koneo för lite mer än ett år sen och lära känna alla dessa som jag lärt känna.

det är så intressant och se hur olika världar går ihop, jag har lärt känna mer och mer människor i Örebro i olika sammanhang och många gånger hittar man gemensamma vänner, arbetskamrater, bekanta, gamla jobb osv osv.
det är lite skrämmande hur liten världen egentligen kan vara.
en som kommer från borlänge som jag lär känna känner sen min kollega sen tidigare, det är häftigt.

jag är ju iallafall glad, även om jag är lite negativ ibland.
men vafan, ibland måste det vara uppförbacke för att man ska kunna känna av när det går bra!

 

en glad jag på STCC i mantorp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0