playa del ingles

 

nu är det 4 veckor kvar till bye bye sweden, satan vad jag längtar.
sol är efterlängtat, och värme och då talar vi inte 20 grader utan VÄRME!
längtar ihjäl mig.

jag hade tänkt och bli av med semesterns godsaker som fastnade på kroppen innan resan.
det gick ju bra. eller inte.
blev febrig vilket sköt upp det lite.
sen när jag väl ska boka ett pass, ja då har träningskortet gått ut.
hej 3000:- har ni lust att dyka upp i min plånbok.
njae, de har fortfarande inte dykt upp 3 papp i plånkan.
och det kommer det inte göra innan resan heller (spara spara, gotta, shoppa)

så jag får ha kvar semesterhullet och bygga på lite mer hull under nästa semester. yey.

skiter faktiskt i vilket, är nöjd ändå när jag får sol! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0