fotogenisk

en fredag på strömpis:
jag crashar ett kort genom att slänga mig på axeln och kortet tas,  "men oj, det blev lite hår ivägen här.." säger fotografen när jag vänt ryggen och börjat gå därifrån! :-D
 
 
 
en lördag på strömpis:
en mörkhårig kille tar tag i mig "det är ju du ju, det är du!!"
jag fattar ingenting men han drar med mig en bit bort & där står killen på kortet ovan.
"det är ju hon ju.." sen skrattar vi lite åt saken.
Sorry om jag sabbade ditt (vem du nu än är) kort. men det var lite kul.
 
snart ska jag blogga för er om semestern & tomorrowland som var helt grymt men först ska jag åka & arbeta & träna, nu är det tillbaka till verkligheten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0