sexy and drunk.

i lördags var jag på stora örebro helt spikandes nykter, det fungerade bra.. en stund..
herregud, är man sån där själv när man druckit lite?
jag skämdes för andras skull.

en man i 35 års åldern, tandläkare, drog alla raggningsrepliker det gick att dra.
sist nämnde han "du är så vacker, men om du ler för mig så kan jag avgöra om det är bra eller dåligt!"
men hallå? vem vill göra det? vem gör det? eller vem säger så?
ja uppenbarligen kan man ju säga något sånt när man druckit lite, skulle han gjort det nykter?


ja, more to go. skulle kunna rabbla massor med pinsamheter som man la märke till med vaket, nyktert öga men tänker inte rabbla dem för fan vilken ångest jag själv skulle få om jag surfa in på någons blogg som berättar exakt om vad jag gjorde lördag natt.
hujeda, jag besparar er den ångest och skrattar lite åt er i mitt huvud!

det är ju så oerhört lätt att göra dumma saker i alkoholens rus, man är ju så klok och smart tror man.
man säger saker man inte borde säga, skriker åt personen som inte gjort något, man pratar med folk man inte annars skulle prata med, man går själv mitt i natten fast man aldrig annars skulle göra det.. och så vidare och så vidare.


jag tänker inte döma ut någon för jag är ingen duktig eller präktig flicka heller.
men något hyfs får man väl ändå hålla.
det är så äckligt med män som blir sådär fulla och dräggiga eller kvinnor som blir fulla och hamnar i någon full mans famn eller i fel famn, och tro mig, det såg jag massor i lördags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0