läslus

nu ska jag ta mig tid och läsa böcker. jag har blivit fångad och vilja börja läsa vissa böcker och köpt dem under min tid nu när jag studerat, har dock inte haft tid att läsa dem då studielitteraturen varit viktigare.
men nu ska jag läsa alla böcker jag beställt hem och återkomma med recension.

är det någon som läst böckerna nedan jag tänkt att läsa?
Isånafall: vilken ska jag börja med? vilken rekommenderar du?



böckerna är:
Jasmine Kara - Hälsa henne att hon ska dö
Fredrik Paulún - Fitness & träning
Natascha Kampusch - 3096 days
Elizabeth Giblert - Eat Pray Love
Martina Haag - Fånge i hundpalatset
Ann Söderlund - men vi knullar ju ändå inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0