naturen. vinet. vänner. lugnet.

just nu befinner jag mig på en ort som se väldigt mycket mer snö än i Örebro, det värker i mina ben & tjuter lite i öronen efter den höga volymen inne på afterskin, jag fryser och jag huttrar lite, kylan tränger in i det isolerade lilla lägenheten som vi tänt upp med massor av ljus.

A står vid spisen & det luktar en god ljuvlig doft av vitlök & kött & massor av annat. Han vill inte avslöja vad de blir men jag vet att det kommer bli utsökt, L ligger & slumrar i soffan brevid mig & andra A dricker sin tredje öl.

Jag har är avslappnad, jag läser skvaller tidningar och dricker vin, jag väntar på mat & har åkt skidor hela dagen! Jag slappnar av, jag andas, jag njuter, jag huttrar och fryser men är varm av kärlek & lycka.

ibland, ibland har man det för bra.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Heej tack för din kommentar gumman<3 vågade gå o köpa byxor till slut:) ja jag får acceptera att jag inte kan ha annat haha. Tjockisen. Avundsjuk på dig som får åka skidor o ha mys :) kraaaaam<3

2012-01-14 @ 21:29:07
URL: http://Fundilideringbysara.blogspot.com
Postat av: Peter Essenberg

Låter fantastisk!

Njut fortsättningen av er vistelse!

2012-01-15 @ 09:55:52
Postat av: A

Du är så duktig på att skriva på ett målande sätt! Alltid intressant att läsa :)

2012-01-18 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0