välkommen 2012.

Välkommen 2012, härligt att ha nya året här.
Det ska bli spännande och se vad detta omtalade och mytomspunna år har att ge.
Om jag får tro så kommer det bli väldigt bra.

2011 svischade förbi men jag tror 2012 kommer gå långsammare och vara mer innehållsrik.

har ni förlagt några nyårslöften?
jag brukar vara dålig på det och kör på en annan teroi "att ständigt bli bättre!"
men denna gång har jag lagt upp mål och delmål.

mål om att nå den där resan, de där vikterna på hantlarna, konditionen, de där och det där.
men inga löften, inget jag lovat mig själv, utan mål. mål som skall nås.
det är skillnad på löften och mål, löfte är något man lovar att ha och göra, mål är något man ska nå!

Vill ni ha tips på hur man sätter upp, behåller och når sina mål?
Kika in här: fitnessguru/nyårslöften

kommer inte avslöja mina mål här offentligt men jag kan ge er några ledtrådar nedan så får ni räkna ihop det själv. Allting hänger samman och egentligen är det bara ett stort mål.


Jag hoppas ni hade en bra nyårsafton, god fortsättning och välkomna till 2012!



vår nyårsafton, klicka för större bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0