keep doing your thing.

vilken härlig helg, trots regn och tråkigt väder så har den varit tipp topp.
startade fredagen med ett glas rosé med min kära kombo och en vän till på stan, vidare fortsatte det till L för tapas och tjejhäng med undantag för en person som är av annat kön men det går hem ändå för han är så bra!
 
sen gick jag & min kombo lose.
vi köra pubrunda deluxe. begav oss till pitchers och sen in på strömpis varav vakten säger "tjejer, ni vet att det är 30+ här ikväll"
Vi svarar "ja, men vi ska bara in och dansa en liten stund sen går vi!"
sagt och gjort, in och dansa en halvtimme och sen vidare till nästa pub!
 
det var en riktig rolig kväll, synd bara att det finns så lite uteställen i örebro eller lite, men de flesta tar ju 100-150:- inträde och då har man inte så stor lust att hoppa runt bland uteställena utan blir kvar på samma.
 
lördagen behöver vi inte säga så mer än att det var en GRYM kväll och att värden räknade till 16 tomma Champagneflaskor, x antal ölburkar & ett helrör tomt på 10 personer. What more to say? 
Kul hade vi iallafall! 
 
Nu längtar jag efter onsdag och fredag och nästa vecka.
SEMESTER och jag har bestämt att solen ska komma fram då.
jag dansar soldansen av bara fan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: duktigaflickan

Dansa på o hoppas du får massa sol på din semester,det är Du så värd :) vi köpte oss ju sol o det var det verkligen värt,är helt fantastiskt här,så grymt fint,stranden är nog den vackraste jag varit på! Kram kram fina syster

2012-07-18 @ 20:11:11
URL: http://duktigaflickan.blogg.se
Postat av: duktigaflickan

Dansa på o hoppas du får massa sol på din semester,det är Du så värd :) vi köpte oss ju sol o det var det verkligen värt,är helt fantastiskt här,så grymt fint,stranden är nog den vackraste jag varit på! Kram kram fina syster

2012-07-18 @ 20:11:14
URL: http://duktigaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0