I bet you would like to undress me

det finns så sjukt mycket snygga kläder i butikerna nu, det här är helt klart min smak!
förra sommaren gick jag runt och var irriterad på att modet var så konstigt men nu skulle jag kunna shoppa varje dag. ser något snyggt hela tiden som man känner ett starkt ha-begär till.
 
det finns så mycket snygga färger!
förra året vill jag minnas att jag försökte bära färg & väldigt mycket randigt men då var det ju mode med grönt, miltärgrönt, brunt, orange och khaki - tråkiga färger.
 
och klänningar, folk har börja bära klänningar och kjolar. tack för det, nu slipper jag vara ensam.
och hur mycket snygga klännigar finns inte nu? med dessa fina beskärningar överallt.
 
åh jag är så sjukt shoppingsugen så det sprätter i benen och handen tar tag i plånboken och jag vill bara ta nästa tåg till Stockholm och springa runt som en galning och bara shoppa shoppa shoppa!
men plånboken vill inte desamma, den vägrar köpa allt jag vill ha.
jag måste vinna på triss eller gifta mig rik.
varje morgon tittar jag på nyhetsmorgon och ser dessa (jävla) personer som lyckats skrapa fram tv-rutan, det är alltid gamlingar - varför kan det inte vara en snygging som jag senare stöter på som har lust att sätta sprätt på några miljoner på enbart kläder (åt mig då givetvis).
 
 
 
årets sommarfärger är helt klart korall & rosa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0