turn back time

Hur många gånger vill man inte dra tillbaka tiden?

Idag skulle jag verkligen vilja dra tillbaka tiden, av    m å n  g a    olika anledningar.
fast jag är ganska nöjd där jag är idag, under eken (haha).

men just idag, precis som förra året och året innan det och året innan det... vill jag stå på ett studentflak & känna frihetskänslan som senare försvinner när man börjar sommarjobba och sen ska man börja antingen plugga, hitta ett riktigt jobb, försöka spara pengar etc.
sorry students but let's face the fact.

Iallafall, om man inte skulle ta och försöka uppfinna en tidsmaskin och åka tillbaka någon gång såhär ibland & göra lite roliga saker igen.

jag vill just nu ta studenten igen!

MPB5, ni är bra men vi är alltid lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0