hår i alla längder

och så kommer jag hem till M och så sitter J där och har klippt VÄRLDENS snyggaste frilla, wow!
Kollar på M och ser att hon också klippt VÄRLDENS snyggaste frilla.
Jag kollar mig i spegeln och suckar..
Alla är så snygga i håret nuförtiden, syrran har också klippt världens coolaste frisyr.
Short is nice.

och jag är så jävla trött på mitt hår, eller nej.
jag älskar mitt hår. men vill göra något kul med det.

och sist vi la i färg så blev det lite fööör mörkt så nu har jag gått med "panik i håret" känsla i snart två månader.
men nu, nu kommer projekt nummer 2. har ju ändå gett upp hoppet om att få tillbaka min chokladfärg så nu kör vi på.

Vad tror ni om detta?
Tisdag är tid bokat & då jäklar blir det färga ombre!


Kommentarer
Postat av: Ay

Kommer bli skitsnyggt såklart - du är ju alltid snygg <3

2012-03-20 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0