Just nu vill jag leva, just nu vill jag känna.

jag tar tillbaka allt som jag skrev i förra inlägget för fan vad peppad jag blev nu.
peppad på vad? jo att jag ska ha besök av så många underbara personer idag och solen lyser, musiken dunkar och jag bara njuter.

kom precis hem från en frukost på fröken brogrens med min underbara syster.
när jag cyklade hem och vinden var varm mot mina kinder så andades jag in och så tänkte jag bara "jag lever".
varför kände jag så?
jo det ska jag berätta för er, jag lever när jag njuter och just nu njuter jag till fullo av allt.

pepp, pepp och återigen pepp!

nu tillbaka till verkligheten som är: städa undan lite & förbereda inför fika kalaset & festen.

dags att byta om till städkläderna! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0