Make me come alive, come on and turn me on.

idag blev jag lite rädd för mig själv, jag satte på Rihannas nya "talk that talk" som förövrigt är typ bästa albumet just nu. Jag höjde volym till nästan max i bilen & begav mig mot Kumla, solen lyste & min energinivå var på topp!

efter att spenderat en stund tillsammans med söta bakis J så var energinivån i taket, that girl gives maximum energy!

åkte hem & bytte om till gym kläderna & mot gymmet & körde som aldrig förr!
& nu har jag avnjutit en sallad, duschat & ska snart bege mig på chokladkakan (söndagar = chokladdag!)

det jag blir rädd för är, vad är det som lurar bakom hörnet?
så här glad, peppad & energisk brukar aldrig hålla i sig, men nu ska jag "sezie the day" & påminna mig om denna dag & fortsätta i samma spår!

En sak är säker, imorgon kommer också bli en toppen dag.
Nr 1, min skinnjacka kommer förhoppningsvis imorgon & den, den är to die for! Bästa A.S har jagat land & rike efter den jackan åt mig, stort tack!

efter regn kommer solsken, solen har lyst hela helgen för mig & det ska banne mig fortsätta så! & jag delar gärna med mig lite solsken till er därute!



Kommentarer
Postat av: duktigaflickan

härligt härligt härligt, njut njut njut... o tänk va mycket härligare en sån söndag är än en bakis-ångest-söndag!!! gött att höra o hoppas energin håller i sig! KRAAM

2012-03-12 @ 08:54:34
URL: http://duktigaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0