och då var det dags igen..

hipp hipp hurra för mig om några dagar.
men det här med & fylla år är ju inte så himla skoj, det ska göras fika åt släkt, tilltugg till festen & alkohol ska inhandlas, lägenhet ska städas & gud vet allt som ska göras.

jag vill bara få det överstökat!
nej, riktigt så illa är det inte, fördelarna är att familjen samlas, de jag älskar mest sitter ned & fikar tillsammans. det är underbart.

sen trillar det in 15 stycken tjejer som ska höja glasen, det ska pratas smink, kläder, vinsorter, träning, skvaller & allt som hör till.
nästan alla fina vänner samlade & alla känner inte varandra helt heller vilket jag också gillar!
det som är så kul är när nya personer som jag känner båda blir vänner!

jag är helt slut som människa idag efter en hockey match & afterwork som slutade 02:30 inatt!
men det var helt klart värt varenda gäspning idag!

nu ska jag förbereda tilltugg & gofika till mina rara vänner & familj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0