It's a damn cold night, I'm trying to figure out this life.

nu börjar hösten närma sig, jag gillar hösten. Man får sätta på sig tofflor på fötterna, dra om sig den där tjocka stickade myströjan & så tänder man ljus & kryper ner i soffan & ser på en mysig film! Man hör lite regn slå mot fönsterbläcket & det blåser kyligt ute, men här ligger jag i myskläder & tofflor & njuter!

En helg ja..

Sen får jag spunk. Det finns inte mycket att göra på hösten tycker jag, det blir mörkt, man kan knappt va ute & de blåser är kallt & man har inget att göra!

Men denna höst tänker jag ändra på det, jag ska studera, arbeta, träna, spela badminton, upptäcka massor av nya teer, köpa mys kläder & titta på massor av skräck, bjuda över vänner på scones & fika med mamma på landet!

Ja, denna höst ska bli en höst att minnas, inget eländigt mörker!

Har ni några tips på vad man kan göra på hösten?



Förra hösten bowla vi, åt frukost bland annat!


Kommentarer
Postat av: duktigaflickan

Mmm..en såndär frukost vill jag ta m dig snart igen,det var så mysigt o gott :) vi får boka in en lördag,tidig promenad o frukost på det,perfekt höstmys! deal!?!

2012-09-12 @ 20:32:50
URL: http://duktigaflickan.blogg.se
Postat av: duktigaflickan

Mmm..en såndär frukost vill jag ta m dig snart igen,det var så mysigt o gott :) vi får boka in en lördag,tidig promenad o frukost på det,perfekt höstmys! deal!?!

2012-09-12 @ 20:34:24
URL: http://duktigaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0