den årliga listan


Som varje år kommer denna fantastiska lista, enjoy!
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jadå, mycket! Får inte plats med allt. Men jag körde KTM e-bike, åkte motorcykel, var i Thailand, åt groda.. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Ja! Jag hade nyårslöftet att alltid ha champagne hemma. Det har jag haft :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ja, min syster bland annat blev mamma igen! 
4. Dog någon som stod dig nära? 
Inte som stod mig riktigt nära. Men en vän dog i cancer. hemska sjukdom. 
5. Vilka länder besökte du? 
Fuerteventura, Kroatien och Thailand. 
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? 
En bil! 
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 
Hm. Finns ju flera datum. Men i maj när Vida föddes :)
8. Vad var din största framgång 2013? 
Framgång kan ju ses i olika perspektiv, men karriärsmässigt mitt arbete har givit mig mycket framgång i min egna utveckling.   
9. Största misstaget? 
Säger som jag alltid säger, försöker lära mig av misstaget men förtränger det sen för att kunna gå vidare.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja, fan.. Jag stukade foten.. 
11. Bästa köpet? 
Khan <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder.........
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Många gjorde mig riktigt glad! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Avicii - Wake me up såklart! Årets dänga! 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Tror det är jämlikt där. 
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Hälsat på mormor! 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Festat..
18. Hur tillbringar du julen? 
Tillsammans med min älskade familj!
19. Blev du kär i år? 
Varje dag blir jag kär! I samma person! :)
20. Favoritprogram på TV? 
Kollar aldrig på tv men jag har fastnat för en fjortisserie "Pretty little liars" på netflix.. 
21. Bästa boken du läste i år? 
"En man som hette Ove" av Fredrik Backman
22. Största musikaliska upptäckten? 
Ingen faktiskt.. Samma gamla artister. 
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? 
Var i Stockholm och shoppade med en bunt 20 lappar jag fått ;) haha.. 
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Nej.. Det skulle väl varit en vinst på triss..
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? 
Svarta tajta jeans, mycket smycken. 
26. Vem saknade du? 
Mattias, Richard, Morfar och Oscar.  
27. De bästa nya människorna du träffade? 
Mina nya kollegor! 
 
 
Tack för detta år kära läsare. Nästa år blir mer skriva för min del och jag hoppas ni hänger med! 
 
Gott nytt år!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0