LUGN, Det är ju jul varje år!

"Oh my god! Jag har inte alls hunnit köpa julklappar, och klä granen och sen maten och allt därikring."
 
Jag förstår verkligen inte denna julstress, jag är inte ett dugg stressad på julen.
I god tid börjar jag planera julklapparna, 1:a advent pyntar jag, sen köper jag och slår in julklapparna, sen 3:e advent pyntar jag granen, 4:e advent bakar jag något gott till julen.. 
Inga konstigheter. Samma sak varje år. Julafton är ju den 24:e varje år. Så hur kan det vara så svårt att planera då? När det är samma sak varje år? 
 
Nej, gott folk som stressar kring juletider. Ni måste skapa struktur och rutin. Så slipper ni stressen och kan som jag & Khan, slappna av nu! 
 
God jul på er! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0