man glömmer bort..

hur bra man har det..
 
 
jag är så avundsjuk på min syster och mamma som ska åka till thailand idag i två veckor framåt.
men så slog det mig imorse, att jag har det också väldigt bra här hemma. 
 
idag tex, vilken lyxig dag. 
jag vaknade bara för 30 min sen (9:30) gick upp och gjorde frukost och sitter nu i morgonrock och dricker mitt goda moccamaster kaffe framför datorn. snart ska vi åka iväg till Stockholm, checka in på hotellet och ikväll äta på Ezparansa som är enligt mitt tycke Stockholms bästa italienska restaurang, inte bara att maten är superb utan deras service. 
Hon som arbetar som servitris och även äger stället med sin familj är så oerhört härlig, sprider en god positiv energi inne på denna trånga restaurang som osar lasange, pizza och risottobollar. 
Man blir glad så fort man ser henne och hennes servicemind, det är nog ingen som knäcker! 
Väl värt ett besök om ni är i Stockholm, de har även lunch. Men kvällarna är bäst!
 
Imorgon tänkte vi vakna upp på det där hotellet och inta gymmet och bastun som finns, äta en lång god frukost och senare på dagen ska vi iväg på fotografering! Föreviga vår unga hy tillsammans! 
Efter det är avklarat är det dags att svida om och bege sig mot Hovet för att se Veronica Maggio live! 
Och på söndagen, bara sova ut, slappa och gå på stan! 
 
Så ja, Thailand är inga fel. Men istället för och vara avundsjuk tänker jag faktiskt komma ihåg hur bra jag har det. Speciellt denna helg är jag extra tacksam att få åka ut på dessa äventyr! :) 
 
Jag hoppas ni också har det bra, får njuta av god mat, lyssna på bra musik & återhämta er! 
 
Ciao! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0